Szerettesd meg gyermekeddel
az olvasást, az
olvasókönyvvel
Hogy az olvasás örömteli élmény legyen,
ne csak kötelesség.
- Melyik szülő ne vágyna arra, hogy gyermeke szeressen olvasni, és értse is a szöveget, akár el tudja mesélni és visszamondani az olvasottakat?
- Hogy folyékonyan, hangsúlyozva, magabiztosan menjen neki.
- Azt sem bánnánk, ha ezt saját elhatározásból tenné, nem csak akkor, amikor noszogatják.
Ha előbbiek teljesülnek, a szintén vágyott szókincs szinte már automatikusan bővül, az önkifejezés pedig javul.
Az a gyermek pedig, aki megtanult értő módon olvasni, kikapcsolódásként vagy tudásszerzés céljából nagyobb eséllyel választhatja a könyvet, mint egy kütyüt.
Ezzel ellentétben milyen jövő várhat
egy olvasási problémákkal küzdő gyermekre?
Gondoljunk bele a hosszútávú következményekbe. Egy gyengén olvasó gyermeknek:
- tanulási nehézségei alakulhatnak ki;
- aminek következményeként lemaradhat az iskolában;
- később hátrányt jelenthet a továbbtanulásban;
- és amikor belép a felnőttek világába, még a munkavállalásban is.
Az értő olvasás eléréséhez a feltételek nem mindig a legjobbak. Nem segít a(z):
- időhiány;
- gyors iskolai tempó, leterheltség;
- tananyag, kötelező olvasmányok régies szavai, és a mai, hétköznapoktól távol álló tartalom;
- a digitális világ hatásai, a kütyük;
- kezdeti kudarcok az olvasni tanulásnál;
- meglévő diszlexia, egyéb szövegértési vagy tanulási probléma.
Felnőttként pedig, az olvasási és szövegértési problémák meg is nehezíthetik a mindennapi életet:
- munkahelyen, ügyintézésben hátrányos helyzetbe hozhat;
- munkaszerződések, hivatalos iratok értelmezése személyes-, és családi katasztrófát okozhat;
- egy olvasási problémákkal küzdő felnőtt általánosságban könnyebben megvezethető.
Az olvasást bizony gyakorolni kell! De mit tegyünk, ha gyermekünk nem akar olvasni, motiválatlan, türelmetlen?
Gondoljunk bele a hosszútávú következményekbe. Egy gyengén olvasó gyermeknek:
- tanulási nehézségei alakulhatnak ki;
- aminek következményeként lemaradhat az iskolában;
- később hátrányt jelenthet a továbbtanulásban.
Ahogyan a projektjeinken közreműködő egyik pedagógus megfogalmazta:
„Aki már a feladatmegadást se érti, nem tudja végrehajtani a tennivalót.”
Felnőttként pedig, az olvasási és szövegértési problémák meg is nehezíthetik a mindennapi életet:
- munkahelyen, ügyintézésben hátrányos helyzetbe hozhat;
- munkaszerződések, hivatalos iratok értelmezése személyes-, és családi katasztrófát okozhat;
- egy olvasási problémákkal küzdő felnőtt általánosságban könnyebben megvezethető.
Az olvasást bizony gyakorolni kell! De mit tegyünk, ha gyermekünk nem akar olvasni, motiválatlan, türelmetlen?
Amit csak kevesen tudnak
A 2018-as nemzetközi szakmai mérések alapján, minden negyedik, 16 éves tanuló szövegértési problémával küzd, azaz fel tudja olvasni az adott szöveget, de nem- vagy csak részben érti, hogy mit jelent!!
És itt bujkál a lényeg: tud olvasni, de egyáltalán nem-, vagy csak részben érti. 😵💫
Ez egy rejtett, alattomos probléma, hiszen ha a gyermeknek szemmel láthatóan nem okoz gondot az olvasás, azt a látszatot keltheti, hogy érti is a szöveget. Ám ennek a tévedésnek súlyos következményei lehetnek az olvasási kedvre, és tanulási motivációra nézve – az osztályzatokról nem is beszélve. Mert ugyan ki szeret úgy olvasni – hát még tanulni –, hogy nem- vagy csak részben érti a szöveget?
Ahogyan a projektjeinken közreműködő egyik pedagógus megfogalmazta: 👩🏫 „Aki már a feladatmegadást se érti, nem tudja végrehajtani a tennivalót.”
Szülőként talán még büszkék is vagyunk arra, hogy gyermekünk jól olvas, és nem értjük, hogy ennek ellenére miért vannak tanulási problémái, miért rosszak a jegyei. Hát azért, mert nem- vagy csak részben érti a szavak jelentését az adott szövegben, így hiányosan érti magát a szöveget is
Hogyan teljesítenek a magyar tanulók,
a világ egyik legismertebb nemzetközi felmérésén?
(hivatalos statisztikák)
Alábbiak a P.I.S.A. (Programme for International Student Assessment) magyarul: a „Nemzetközi Tanulói Teljesítménymérés Programja” adatai, amelyben több, mint 80 ország vett részt 2022-ben. 4 évenként rendezik, a következő 2026-ban lesz, így a 2022-es a legutolsó, és egyben legfrissebb mérés.
A grafikonon a felmérésben részt vett magyar diákok pontszámai (szövegértés terén) 2000-2022-ig. Az eredmények lelombozóak. Noha vannak fellendülések, összességében csökkenő trendet (fekete vonal) mutat. 🙁
Forrás: OECD jelentés, PISA 2022 – Magyarország
rem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Mit lehet tenni?
(mitől más az „abc olvasókönyv”?) 💎
Magyar szülők, nagyszülők százezrei tanultak meg olvasni – sikeresen. Akkoriban nem volt jellemző az olvasási problémás tanuló, a szövegértési nehézségek.
Az „abc olvasókönyv” felidézi a régi, bevált, az idősebbek számára oly ismerős olvasókönyvet, miközben modern tanulási módszerekre épül. Sok év kutatás, sok száz tanítási óra gyakorlati tapasztalatszerzésének összesítéseként, ezzel a letisztult anyaggal szeretnénk az értő olvasás reneszánszát újjáéleszteni hazánkban.
Fontos tudni, hogy az „abc olvasókönyv” nem tankönyv, nem illeszkedik a tananyaghoz, és ez nem is célja.
Miért válaszd gyermekednek
az
„abc olvasókönyvet”?
MOTIVÁLATLANSÁG, DAC?
🥱😩😭
Sok szülő panaszkodik gyermeke olvasással, tanulással kapcsolatos motiválatlanságára, dacosságára. Az „abc olvasókönyv” játékosan, észrevétlenül, mesékbe burkolva oktat a tanulás fontosságáról, és a kommunikációról.
20 ÉVNYI OKTATÓI TAPASZTALAT ALAPJÁN
👩🏫👨🏫
Oktatóink 20 évnyi tapasztalatát építettük bele. Nem tartjuk vissza tőletek ezt a tudást, hanem átadjuk egy rövid, egyszerű ám alapvető összegzés formájában az "Útmutató" részben, amely megadja a legfontosabb tudnivalókat ahhoz, hogy valaki hogyan taníthatja meg olvasni gyermekét vagy szinte bárkit.
MINDEN RÉSZLETÉNEK CÉLJA AZ OLVASÁS MEGSZERETTETÉSE
📚📖
- Egyszerű szövegek, melyek a gyermek szókincséhez illeszkednek, ezáltal is segítve a megértést.
- Az abc elöl és hátul is szerepel, esztétikus kialakítással – ennek nézegetése is rögzíti az adatokat.
- A betűkhöz tartozó képek megkönnyítik a betű memorizálását.
- Szótagolós, ami segíti az olvasást.
KÖNNYŰ HASZNÁLHATÓSÁG
✅
Olyan szülő is jól meg tudja tanítani gyermekét a segítségével, aki saját maga nem tanár, de akár nem is annyira jó olvasó. Törekedtünk arra, hogy a gyermekek is könnyen eligazodjanak benne, és akár önállóan is tudják használni.
MOTIVÁLATLANSÁG, DAC?
🥱😩😭
Sok szülő panaszkodik gyermeke olvasással, tanulással kapcsolatos motiválatlanságára, dacosságára. Az „abc olvasókönyv” játékosan, észrevétlenül, mesékbe burkolva oktat a tanulás fontosságáról, és a kommunikációról.
A GYERMEKNEK SZÓL
👧👦
A nagyméretű betűvel írt szövegek nem ijesztőek a gyerek számára, így nem rettenti el a mennyiség. Gyermekközpontú, mesés, vicces, kedves, szerethető történetekkel, számukra ismerős témákkal. Kinézetre is mesekönyv megjelenésű, ami vonzó a gyermekek számára.
KÖNNYŰ HASZNÁLHATÓSÁG
✅
Olyan szülő is jól meg tudja tanítani gyermekét a segítségével, aki saját maga nem tanár, de akár nem is annyira jó olvasó. Törekedtünk arra, hogy a gyermekek is könnyen eligazodjanak benne, és akár önállóan is tudják használni.
MINDEN RÉSZLETÉNEK CÉLJA AZ OLVASÁS MEGSZERETTETÉSE
📚📖
- Egyszerű szövegek, melyek a gyermek szókincséhez illeszkednek, ezáltal is segítve a megértést.
- Az abc elöl és hátul is szerepel, esztétikus kialakítással – ennek nézegetése is rögzíti az adatokat.
- A betűkhöz tartozó képek megkönnyítik a betű memorizálását.
- Szótagolós, ami segíti az olvasást.
20 ÉVNYI OKTATÓI TAPASZTALAT ALAPJÁN
👩🏫👨🏫
Oktatóink 20 évnyi tapasztalatát építettük bele. Nem tartjuk vissza tőletek ezt a tudást, hanem átadjuk egy rövid, egyszerű ám alapvető összegzés formájában az "Útmutató" részben, amely megadja a legfontosabb tudnivalókat ahhoz, hogy valaki hogyan taníthatja meg olvasni gyermekét vagy szinte bárkit.
FELKELTHETI A GYERMEK ÉRDEKLŐDÉSÉT AZ OLVASÁS IRÁNT
🧐
A mai világban, az internet és a „kütyük” (számítógép, okostelefon, játék, online közösségi média stb.) ejtik rabul a gyermekek figyelmét. Az olvasással viszont kinyílik a közösségi oldalakon túli világ, és lehetőség adódik a tudásszerzésre, tájékozottságra, kikapcsolódásra.
Néhány tapasztalat a sok közül
Lapozz a nyilakra kattintva (a képek bal/jobb szélein);
vagy az egér kurzorral ragadd meg bármelyik képet, és mozgasd balra-jobbra a sort!
Lapozz a nyilakra koppintva (a bal-jobb széleken);
vagy ragadd meg ujjal a képet és mozgasd balra-jobbra!


















































ISMERD MEG ALINKA TÖRTÉNETÉT, ÉS
(átirat)
„Kedves Könyv Szerző!
xxxxx Erika vagyok xxxxx-ról. Kislányom xxxx Alinka 2022-ben kezdte az első osztályt. Alinkának nehezen ment a betűk felismerése, keverte őket. 2023 tanév végén a tanító néni azt javasolta, hogy ismételjen osztályt, bár a jegyei alapján második osztályba léphet, viszont az olvasással probléma van.
Mi szülők úgy döntöttünk, hogy nem szeretnénk, ha újból első osztályos lenne, és Alinka se szerette volna. Külső segítség után kutatva rátaláltunk erre a nagyszerű könyvre, és a hozzá tartozó írás füzetre.
Először én, mint szülő elolvastam az útmutatót. Elkezdtük a könyv és az írás füzet használatát lépésről-lépésre. Alinkának nagyon tetszett ez a tanulási forma, és elkezdte érdekelni az olvasás. Az iskolában nem szerette az olvasást!
Ahogy szépen haladtunk, egyszer csak azt mondta nekem a pici lányom, – Anya, én bizony meg fogok tanulni olvasni. Boldogan mondta.
Nyári szünetben minden nap 1 órát olvasott, írt. Meg is lett a könyv által szerzett tudás. 2023-as tanévet, vagyis a 2. osztályt úgy kezdte, hogy a tanító néni kérte, hogy olvasson. Nem hitt a fülének!! Alinka olvas!!
Kérdezte: – Alinka külön órára járt?
Mondtam neki, hogy nem!! Rátaláltunk egy nagyszerű könyvre, és abból tanult olvasni Alinka. Kérte, hogy mutassam meg neki, mert ő is el szeretné olvasni. El is olvasta. Teljesen le volt döbbenve, hogy milyen egyszerű alkalmazni!
Alinkának annyira megtetszett, hogy még mindig használja! Én, mint szülő csak ajánlani tudom! Tudtuk orvosolni ezt a problémát, segített Alinkának. Ami fontos, hogy már szeret olvasni! Tisztelettel: xxx Erika szülő.”
⬇️(az eredeti kézirat)⬇️
MÉG TÖBB VISSZAJELZÉSÉRT kattints a jegyzetfüzetre -> 📝
Mit tartalmaz az
„abc olvasókönyv”?
Egyedülálló „Útmutató” a tanuláshoz
Ismerd meg a 20 év alatt összegyűlt, tapasztalt oktatók által kiemelt és leglényegesebbnek tartott műhelytitkokat, melyek megértése és alkalmazása nagy könnyebbséget jelenthet számodra, amikor gyermekeddel tanulsz.
Rajzok
A kedves rajzok segítik a megértést, viccesek, fenntartják a figyelmet.
Történetek
A mókás állatmesék vagy a gyerekekről szóló-, és az „Anya mesél” rész kedves kis történetei, segítenek pozitív érzelmi kötődést kialakítani az olvasáshoz.
Az „Anya mesél” rész segíti a szülőket, hogy mesével tanítsanak meg olyan fontos kulcsfogalmakat, amik a tanulási és megértési képesség alapjai.
- Magyar fejlesztés.
- Kiváló papír- és könyvkötési minőség (tartós, többgenerációs).
- Súly: 553 g, hosszúság: 24 cm, szélesség: 17 cm
- 144 oldal
Nézz bele! Koppints a képre!
NÉZZ BELE! Kattints a képre!
Ez egy betekintő, vagyis számos oldal ki van hagyva – teljes terjedelme 144 oldal.
Figyelem! A betekintő nézetből, a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva tudsz majd kilépni.
Ha nem nyílik meg vagy üres oldalakat látsz, kattints a szövegre:
ABC olvasóköny
Így készültek az „abc olvasókönyv” illusztrációi
Ferling Szonja (illusztrátor, grafikus) rajzaival.
Szuper, hogy megtanul olvasni!
Na és írni✍🏻
Tudtad, hogy a kézírás elsajátításának és gyakorlásának számos jótékony hatása van? Előnyei nem korlátozódnak csak arra, hogy a gyermek megtanul írni, hanem az élet más területein is tapasztalhatóak.
Írás közben fejlődik az olvasási képesség, a koncentráció, a koordináció, a finom mozgások, idegpályák alakulnak ki és erősödnek meg. Tehát nagyon megéri időt és figyelmet fordítani az írástanulásra és gyakorlásra.
📃📄 Ezért készítettünk el két, írás gyakorló munkafüzetet, az abc betűinek begyakorlására. Külön a kisbetűkhöz 🔤 és külön a nagybetűkhöz 🔠 is! A két munkafüzet is az általunk kiadott olvasási csomag része, de önállóan is megállják a helyüket.
- Súly: 132 g, hosszúság: 21 cm, szélesség: 14.5 cm, 96 oldal
NÉZZ BELE! Kattints rá valamelyik képre!
„abc kisbetűs írás munkafüzet”
Ez egy betekintő, vagyis számos oldal ki van hagyva. Teljes terjedelme 95 oldal.
A betekintő nézetből a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva tudsz majd kilépni.
„abc nagybetűs írás munkafüzet”
Ez egy betekintő, vagyis számos oldal ki van hagyva. Teljes terjedelme 95 oldal.
A betekintő nézetből a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva tudsz majd kilépni.
Ha nem nyílik meg vagy üres oldalakat látsz, kattints a szövegre:
abc kisbetűs írás munkafüzet
Ha nem nyílik meg vagy üres oldalakat látsz, kattints a szövegre:
abc nagybetűs írás munkafüzet
Nézz bele! Koppints a képre!
„abc kisbetűs írás munkafüzet”
Ez egy betekintő, vagyis számos oldal ki van hagyva – teljes terjedelme 95 oldal.
A betekintő nézetből a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva tudsz majd kilépni.
Ha nem nyílik meg vagy üres oldalakat látsz, kattints a szövegre:
abc kisbetűs írás munkafüzet
„abc nagybetűs írás munkafüzet”
Ez egy betekintő, vagyis számos oldal ki van hagyva – teljes terjedelme 95 oldal.
A betekintő nézetből a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva tudsz majd kilépni.
Ha nem nyílik meg vagy üres oldalakat látsz, kattints a szövegre:
abc nagybetűs írás munkafüzet
Ha szülői segítségre is szükség van! 👩🏻
Ha gyermeked igényli a segítséget a tanulásban, de bizonytalan vagy abban, hogy hogyan segíts neki, szívből ajánljuk erre a célra összeállított kiadványainkat:
- Tanítsd meg olvasni és írni – Szülői kézikönyv
- Tanítsd meg olvasni és írni – Foglalkozástervek
Az oktatás egy szakma, de azt is tudjuk, hogy otthon ritkán áll rendelkezésre egy saját tanár, épp amikor arra szükség lenne. Emellett sok szülő jelezte, hogy amikor segíteni akar gyermekének, gyakran csak veszekedés lesz belőle.
Ezért összegyűjtöttük az olvasás és írás tanításhoz a legfontosabb pontokat, és olyan formába öntöttük, mellyel egy szülő képes hatékony segítséget adni gyermekének az otthoni tanulásban, lépésről lépésre. Kitér a felkészülésre, tárgyi, testi és szellemi feltételekre, és azok megteremtésére is. Kiemeltük a fontosságokat, és mintát adunk, hogy mit-hogyan kell csinálni. Mindezt gyakorlatiasan, azonnal alkalmazhatóan.
Vágj bele bátran, végig fogjuk a kezed! Bármikor írhatsz nekünk, ha kérdésed merülne fel: info@buliasuli.hu
NÉZZ BELE! Kattints a képre!
NÉZZ BELE! Koppints a képre!
Ezek betekintők, vagyis számos oldal ki van hagyva.
A betekintő nézetből a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva tudsz majd kilépni.
A SZERZŐK SZEMÉLYES ÜZENETE
Telekesi Edit (Tea)
tanár, az „abc olvasókönyv” szerzője
„Tanulási specialistaként nagyon sok olyan gyermek került hozzám, akinek alapvetően az olvasással volt gondja. Általában tanulási probléma miatt kerestek meg, aztán a felmérésnél derült ki, hogy nem ismeri vagy keveri a betűket, mást olvas egy adott szó helyett vagy, bár elolvassa, de nem érti, hogy mit olvas. Ezért jellemzően az olvasási hiányosságokat kellett először korrigálni, de ehhez nem igazán találtam valóban jól használható abc könyvet.
Egy jó olvasókönyv könnyen áttekinthető, elég nagyok benne a betűk, a gyermek számára kedves, tetszetős és érdekesek a történetek.
Sokéves olvasás fejlesztői tapasztalatomat építettem ebbe a könyvbe, hogy így még több gyermeknek tudjak segíteni abban, hogy megszeresse az olvasást.
Az olvasással a világ kinyílik előttünk, kalandokat élhetünk át, tudást szerezhetünk, gazdagodunk általa.
Ehhez szeretném hozzásegíteni kis olvasóimat is.”
Telekesi Judit
az „abc olvasókönyv” szerkesztője, a Tudáskulcs munkafüzetek megálmodója-szerzője
„Évekig dolgoztunk iskolákkal, hogy segítsük a tanulókat. A Tudáskulcs munkafüzetek könnyen alkalmazható és hatásos segítséget tudtak adni azoknak, akik már tudtak olvasni. De ekkor szembesültem azzal a ténnyel, hogy korunkban az iskolás fiatalok jelentős része nagyon gyengén olvas vagy nem érti a szöveget. Így nagyon nehézzé válik számukra a tudás megszerzése, és könnyen kudarcossá, reményvesztetté válnak tanulmányaik során. Ez ösztönzött arra, hogy az olvasás megszerettetésében, ill. rehabilitálásában is segítséget adjunk. Bízom benne, hogy eme hatalmas tapasztalatot magában rejtő, kedves »abc könyvvel« sok gyermek kedvét meg tudjuk hozni az olvasáshoz.”
RENDELD MEG MOST!
- 14 napos pénzvisszafizetési garanciával
- Egyedi ajándékokkal
- Mindössze kb. 2-3 órányi magántanári korrepetálás áráért
14 napos pénzvisszafizetési garancia
Alkalmazott Oktatástan Mo. kiadás
(28 éve töretlenül az oktatásban)
1-4 napos kiszállítási idő
egész Magyarországon
"FÉLÉVI BIZONYÍTVÁNY RENDBEHOZÓ" ajánlat
Az akció 2022. március 15.-ig tart.
abc olvasókönyv
Ha „csak” az értő olvasás a cél.
Tartalma:
- 1 db abc olvasókönyv
Ajándék:
- 1 db egyedi könyvjelző, az „abc olvasókönyv” illusztrátora Ferling Szonja (nyomtatott) autogramjával
7.200 Ft
LEGNÉPSZERŰBB AJÁNLAT
írás + olvasás csomag
Ha az értő olvasás, és gyakorlott írás a cél!
Tartalma:
- 1 db abc olvasókönyv
- 1 db az abc kisbetűit begyakoroltató munkafüzet
- 1 db az abc nagybetűit begyakoroltató munkafüzet
Ajándékok:
1 db egyedi könyvjelző, az „abc olvasókönyv” illusztrátora Ferling Szonja (nyomtatott) autogramjával
- 1 db az „abc olvasókönyv” figuráival ellátott toll
11.300 Ft
helyett
10.620 Ft
MAXIMÁLIS KEDVEZMÉNY
abc szülői oktatócsomag
Értő olvasás, gyakorlott írás az élménnyel, hogy Anyu/Nagyi tanított meg olvasni!
Tartalma:
- 1 db abc olvasókönyv
- 1 db az abc kisbetűit begyakoroltató munkafüzet
- 1 db az abc nagybetűit begyakoroltató munkafüzet
- 1db Tanítsd meg olvasni és írni Szülői kézikönyv
- 1db Tanítsd meg olvasni és írni Foglalkozástervek
Ajándékok:
1 db egyedi könyvjelző, az „abc olvasókönyv” illusztrátora Ferling Szonja (nyomtatott) autogramjával
- 1 db az „abc olvasókönyv” figuráival ellátott toll
BÓNUSZ ajándék, az abc szülői oktatócsomag vásárlók részére:
- 1db Hogyan motiváld gyermeked? videó (1 óra 09 perc)
19.300 Ft
helyett
17.370 Ft
Gyakran Ismételt Kérdések
Hány éves kortól ajánlják, és meddig?
Elsősorban az 5-7 éves korosztálynak ajánljuk, mert általában ilyenkor tanulnak olvasni a gyerekek, ezért ennek a korosztálynak megfelelő dizájnnal és nyelvezettel készült a könyv.
Mindemellett korra való tekintet nélkül ajánljuk mindenkinek, aki nem elégedett az olvasási, szövegértési képességével, mert az abc olvasókönyv ugyanazzal a módszertannal készült, amit felnőtteknél is használtunk és működött! Ha a nagyobb tanuló a célra koncentrál, és túl tud lépni a formai megjelenésen, akkor ez számára is remek lehetőség az olvasás fejlesztésére.
A nagyobbaknak vagy felnőtteknek először meg kell érteni, hogy csakis a dizájn és a gyerekek számára ismerős szavak használata az, ami „gyerekessé” teszi. De ez nem jelenti azt, hogy a nagyo(bba)knál ne lenne pontosan ugyanaz a hatása, mint a kicsiknél – ahogyan 40 éves írni-olvasni nem tudó felnőttet is pont ezzel a módszerrel tanítottunk meg, annyi különbséggel, hogy az ő haladása sokkal gyorsabb volt.
Szóval bárkinek javasoljuk, akinek gondjai vannak az olvasással és hajlandó túllépni a gyerekes dizájnon. Mindemellett, az olvasókönyvben található történetek nagy része felnőttek számára is lehet szórakoztató.
Az iskolai olvasókönyv mellett használva egy kiváló „első, saját könyv”. Ebből otthon, önállóan, egyéni tempóban haladva, a kis szórakoztató történeteken keresztül elmélyítheti vagy pótolhatja a hiányosságait, és gyakorolhatja az olvasást.
Végigmehet-e egyedül a gyerek az olvasókönyvön?
Igen. A gyermek akár egyedül is eligazodhat rajta.
Tanulási problémákkal kapcsolatban, tudunk-e segítséget nyújtani?
Igen. Kérjük írd meg az info@buliasuli.hu e-mail címre, hogy miben van szükségetek segítségre.